הבלוג שלנו
הכסף שלכם חשוב לכם? השקיעו 5 דקות לקריאת המאמר ותדעו כיצד להשקיע נכון!
לאחר תום חג הסוכות, אנו חוזרים לשגרה ומתחילים לחשוב על התנהלות כלכלית לשנה הקרובה. חגי תשרי הם זמן
המשולש להצלחה: כישרון, התמדה וצוות
מכירות הן הבסיס להצלחת העסק; ללא מכירות, שום עסק לא יכול לשרוד. למעשה, כל אחד מאיתנו מוכר משהו,
כיצד להתמודד עם אתגרי מתן הנחות במכירות ולהבטיח רווחיות לטווח ארוך
מכירות הן הבסיס להצלחת העסק; ללא מכירות, שום עסק לא יכול לשרוד. למעשה, כל אחד מאיתנו מוכר משהו,
אימפריה של הצלחה משותפת
ביום יום במשרד רואים עובד פה עובד שם, אבל שרואים אותם עובדים ביחד זה מדהים ממש אימפריה של
חשיבות הזמן בעסקים – עמידה בזמנים כערך מפתח
מחפשים דרכים חדשות להתייעל ולחסוך זמן? זמן הוא אחד המשאבים הנחוצים ביותר עבור בעלי עסקים, אלא שרבים מהם
אין דבר העומד בפני הרצון
כולם מכירים את המשפט “הכל תלוי ברצון ואין לך דבר העומד בפני הרצון” אבל כשרצים למרחקים ארוכים עם
41 שנים של אתגרים נפלאים
יום ההולדת נחשב כראש השנה הפרטי של האדם. ליום הולדתו של אדם מיוחס כוח רוחני גדול, שבעזרתו הוא
מסכמים הצלחות וממשיכים ליעד הבא
איך מסכמים פעילות ענפה של 7 חטיבות ו 23 שנות עשייה בזמן קצר כל כך? על מנת לענות
לשלם זה משתלם
כל נותן שירות או בעל עסק קטן מכיר את הנוהל. הלקוח מזמין עבודה ומקבל אותה בזמן. מיד לאחר
רק הגמישים בסוף מצליחים
למרבית האנשים קשה להתמודד עם שינויים, אך עבור אנשי עסקים השינוי והיכולת לקבל אותם ולפעול בהתאם הם קריטיים.
מפרסמים התחלות חדשות
שנה של הצלחות מחכה לנו….דווקא עכשיו נעים להיזכר איך בעצם הכל התחיל? דוד גלפרין מספק לנו הצצה מהירה,
לצאת מהבור כמו גיבור
אי אפשר להסתכל על המציאות של ימינו ולא להיזכר בסיפור של יוסף ואחיו. כן, אכן נפלנו לבור עמוק
כל הדרך עד המטרה
ל אחד מאיתנו נושא איתו מטרות אישיות, תקוות וחלומות אותם הוא מקווה להגשים..דוד גלפרין מביא לפניכם 5 דרכים
קשרים עסקים ומה שבינהם
שימור הלקוחות מרוצים ומאושרים היא הכרחית להצלחה הכלכלית של כל חברה או עסק. אך בשלב הראשוני, עוד לפני
40 שנה ועדיין במסע
בן אדם נולד עם בינה מופלאה. ארבעים שנה ראשונות הוא מקבל צ’אנס לעשות בה שימוש, אך אם הגיע
דברים טובים לאורך כל הדרך, תודה!
40 שנה של ברכות והצלחות, ללא ספק, יש על מה להודות. מה הדבר הראשון שאדם עושה לאחר שהוא
לחוץ לך? שחרר את זה
במציאות של היום אין כמעט עובד שאינו מרגיש לחוץ עקב עומס בעבודה. כדאי לכל אחד ואחת מאיתנו, ללמוד
סוף תוצאה בפעולה תחילה
מהו סוד ההתמדה, שתוביל את העסק שלכם להצלחה? איך פעולה קטנה מביאה לתוצאה גדולה? ואיך כל זה קשור
הגיע הזמן לסכם ובעיקר לקדם
סיכום שנה זו הזדמנות מצויינת לעשות משהו “חשוב” ולא “דחוף” שיכול לייצר מוטיבציה ומשמעות, למנוע טעויות, למנף הצלחות.
רוצה לעלות? עצור רגע בצד
“עובד יקר, אני שמח לבשר לך שמגיעה לך העלאה”. לפעמים גם זה קורה אבל לא תמיד. אם אתם
קח ותחזיר? לא כזה פשוט
כבעלי עסקים מצליחים פונים אליכם, לעיתים, בבקשה לקבל הלוואה כספית. כאשר מדובר באנשים קרובים הרצון הוא, בדרך
שגרה ברוכה או שיעמום טוטאלי? אתם תחליטו
שגרה נתפסת ע”י רובנו כמצב והתנהלות לא טובה, תחושה לא נעימה, מצב של תקיעות.
אבל האם אכן
ברוך שפטרני? בהחלט יכול להיות
המחשבה של לפטר עובד או עובדת אמורה להיות מחשבה לא נעימה השאלה היא איך לפטר עובד בצורה הוגנת?
בעל עסק או בעל חברה? זה בידיים שלך
החלטתם להקים חברה חדשה? מזל טוב! פתיחת חברה הוא מהלך מורכב ולפעמים גם מאתגר. תהליך ההקמה הוא קריטי
הדלת של ההנהלה תמיד פתוחה להצלחה
מה גורם למנהלים מסוימים להצליח, בעוד שאחרים מתקשים לשרוד בתפקיד? למרות שכל סיטואציה שונה, מנהלים יעילים חולקים תכונות
אחריך באש ובמים כבוד המנהל
כמה פעמים יוצא לנו להכיר מנהלים שמתייחסים לתפקיד שלהם כאל מעמד ולא כאל תפקיד מלא תוכן ואחריות? מנהל
אין לך מזל? הצלחת בגדול
חשבתם שמזל זה הבסיס לעסק מצליח? תחשבו שנית. הצלחה זה לא עניין של מזל. אין דבר כזה “מזל”.
אל תנסה בכלל זה לא עובד
זה עלול לקרות בכל עסק. עובדים לא איכותיים שגיוסו, פוגעים בעסק ומאיטים את צמיחתו. הדרך הטובה ביותר להתמודד
עובדים בשבילך או עובדים עליך?
עובדים איכותיים מהווים משאב חשוב, בכל עסק וחברה. היא משתקפת בשביעות רצון גבוה של הלקוחות ומאפשרת למנהלים, להאציל
להפסיד הכל זה פשוט בקרוב אצלך?
גם בשנת 2022 יפתחו עסקים רבים אולם מעטים מהם ישרדו. על כל 10 עסקים שנפתחו במדינת ישראל במהלך
אתה יודע עם מה יש לך עסק?
מדי חודש נפתחים בישראל עשרות עסקים חדשים. עם זאת, רבים מעסקים אלה, כך מוכיחים הנתונים, ייסגרו כבר בשנתיים
למה הם הולכים לשחק במגרש של אחרים?
עובדים מצטיינים הם נכס. הם נדירים וקשה למצוא להם תחליף. הם מייצרים תפוקה גבוהה מהעובד הממוצע וכתוצאה מכך
נותנים לך לקוח? אל תיקח
בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה
בעד ונגד, מי פה בכלל המנהל?
בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה
תקשיבו לי! אני באמת המנהל
בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה
חוזרים לעבודה? זה הזמן לחגוג!
בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה
יש לך עסק? לא מאמין !
בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה
אל תיקח את זה אישית
לפי מחקרים אדם ממוצע, חושב בערך 50 אלף מחשבות ביום. החוקרים גילו שמכלל המחשבות, 40 אלף הן מחשבות
הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה
יש לי הפתעה בשבילכם,גם מי שניחן בכישרונות מיוחדים, לא בטוח בכלל שיצליח בחיים וגם בעסקים. מחקרים חדשים מגלים
פתאום כולם רוצים לדבר איתך
היכולת לנהל תקשורת יעילה עם מגוון רחב של בני אדם, גם בסביבה הקרובה שלנו וגם במעגלים רחבים יותר,
לדעת לנהל חבל על הזמן!
כל מנהל מעוניין להשיג תוצאות ולקדם את העסק. השאלה היא האם יש לו את המיומנויות הנדרשות להגיע לשם?<br
מנהל או מנוהל ? זאת השאלה
כל בעל עסק שגייס צוות עובדים, שואל מן הסתם את עצמו כיצד להפוך למנהל מצליח? אין לו המון
שכנעת או הכנעת?
‘כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות’ זו לא סתם קלישאה אלא מציאות בשטח. לכל אחד דעה ועמדה משלו.
מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!
כמה פעמים קרה לך שקיבלת החלטה ולאחר כמה ימים שכחת מזה? מדוע כ – 95% מההחלטות שאדם מקבל
נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!
יכול להיות בהחלט שהמצגת שלך: מרשימה ויזואלית, מתחשבת ומבינה את קהל היעד כתובה בצורה שיווקית ותדמיתית טובה, וכמובן
כל הדגים ברשת שלך!
מה בעצם אנו מחפשים בחיים? איך זה משפיע על ההחלטות הצרכניות שלנו? האם משבר הקורונה הפך את הקערה
פינת קפה תעשה אותם מאושרים?
האם עובדים מאושרים נותנים יותר תפוקה? מחקרים גילו, שעובד מאושר מתפקד טוב יותר במקום העבודה ב 30%-80% האם
בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר
הכל השתנה כולנו מרגישים את זה באוויר משבר הקורונה יצר פחד וחששות אצל לא מעט אנשים יש אנשים
מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה
אין לתאר, איך היה נראה העולם שלנו ללא תורמים*המשבר העולמי, טרף את כל הקלפים, בשיטת גיוס כספים ותורמים
החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים
בימים של שגרה אנו עסוקים מאוד ובקושי מוצאים זמן לשבת בנחת ולעשות חושבים לגבי רמת התפקוד שלנו בניהול
כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה
הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק
חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד
במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון
המדריך לשולמן הישראלי
במאמר זה אתמקד באחת מהקהילות החשובות בישראל, קהילת העסקים העצמאיים, ובמילים אחרות – ה”שולמנים”, שזה אני, אתה, את
הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש
בעקבות הרכב החדש שרכשתי לאחרונה, הזכיר לי השבוע אחד העובדים אצלנו בגיל גרופ סיפור קטן שקרה לפני כשמונה
אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו
במאמר הקודם דיברנו על ארגז כלים בו השתמשו אנשים אמיתיים, חלקם מפורסמים המוכרים לכולנו, הנחשבים למצליחנים גדולים, כדי
הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!
* כיצד עובד הפרסום בערבי חגים העמוסים באחד הערוצים הפופולאריים ביותר במגזר החרדי? איך שומרים על שלמות המודעות?
לקחת סיכון ולהישאר בחיים
תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מצויים עמוק בשיגרה, השרוולים מופשלים ותוכניות והחלטות שלקחנו על עצמנו לקראת השנה החדשה הגיע
שתחדש עלינו שנה של שגרה
אם נפתח בימים אלו שבין כסה לעשור את תיבת הדואר במחשב או בכניסה לבניין, נגלה שמרבית האיחולים לקראת
לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
עסק בלי ערך הוא רק בערך
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות
דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר
בטוח שעשינו עסק?
דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר
איך מודדים הצלחה?
עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה |
הצלחת העסק
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
קד”מ במגזר החרדי
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
הכישלון הוא שלנו
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
קופירייטינג
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
עיצוב גרפי
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
מילון הפרסום
בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות
שיווק או פרסום?
בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל
פרסום ברדיו
בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של
כניסות בניינים
כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום חוצות עממי במגזר החרדי שעשוי להניב לכם רווח גדול
עולם המדיה
על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.
תולדות המיתוג
בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו
ישיבות במשרד פרסום
בפרק זה נעסוק ב”זוללי הזמן” של משרדי הפרסום – ה”ישיבות” התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל
יחצ: הפרסום השקט
על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון.
חרדים והאינטרנט
בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי
דיוור ישיר
בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו
ספר התקציב
בפרק זה נעסוק ב”פועלים” של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של
שיר של יום
בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב”יומונים” המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים
שילוט חוצות
בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים
דואר בגרסה הפרסומית
בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את
ביתי, בית תפילה
ביתי, בית תפילה בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים ■ נכיר את ההבדלים שבין חלוקה
כולם מרוצים
בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה”ריטיינר”, נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו
גרפיקאי או מעצב?
בפרק זה נלמד על ההבדל שבין “ארט-דיירקטור” ו”ביצועיסט” ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של