הבלוג שלנו

נותנים לך לקוח? אל תיקח

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד

יש לך עסק? לא מאמין !

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

קד”מ במגזר החרדי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

קופירייטינג

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

שיווק או פרסום?

בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל

קרא עוד

פרסום ברדיו

בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של

קרא עוד

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד

תולדות המיתוג

בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו

קרא עוד

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב”זוללי הזמן” של משרדי הפרסום – ה”ישיבות” התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל

קרא עוד

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו

קרא עוד

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב”פועלים” של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של

קרא עוד

שיר של יום

בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב”יומונים” המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים

קרא עוד

שילוט חוצות

בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים

קרא עוד

ביתי, בית תפילה

ביתי, בית תפילה בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים ■ נכיר את ההבדלים שבין חלוקה

קרא עוד

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה”ריטיינר”, נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו

קרא עוד

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב”מפת הדרכים” וב”דלק הרעיוני” שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו “תכנית עבודה”

קרא עוד