מסכמים הצלחות וממשיכים ליעד הבא

דוד גלפרין – יו”ר גיל גרופ

התאספנו פה בהתרגשות רבה, חגיגת ציון דרך נוסף, סיכום שנה עסקית, בדרך להגשמת החזון שלנו, להפוך לקבוצת העסקים הגדולה בתחום תקשורת שיווקית ומדיה בישראל.

חגיגה של ציון דרך בעמידה ביעדי ביניים, תוך הליכה לקראת הגשמת חזון.

חגיגה לקיום הערכים שלנו, ערכים שהם עוגן שלא משתנה בעולם כל כך לא צפוי ומלא שינויים.

את השינויים שראינו ב- 4 שנים האחרונות לא ראינו בכל ההיסטוריה שלנו: קורונה, התפתחות טכנולוגית מואצת. כניסת בינה מלאכותית לחיינו ומלחמה שסופה לא ברור.

הצלחנו לגבש צוות כל כך מדהים, שאיתו אנחנו ממשיכים להצלחה ובטוחים בעתיד שלנו.

אנו שמחים וגאים לחגוג איתכם את תרומתכם להצלחה שלנו, הנה סקירה קצרה של המטרות אותן הצלחנו בסיעתא דשמיא להשיג, ומה אנחנו מתכננים לשנה הבאה:

1.עמדנו ביעדי המחזור בכל אחת מהחטיבות

  1. הרחבנו את השותפים להצלחה – הוספנו עובדים נוספים לצוות המובחר שלנו ודאגנו להיות כר פורה לקידום ומיצוי יכולות.
  2. התקדמנו גם מבחינה טכנולוגית ופיתחנו עוד ועוד עזרים טכנולוגים ייעודים לשיפור השירות והמוצרים שאנו מספקים.
  3. הבאנו קורסי העשרה ולמידה באופן חטיבתי או פרטני בהתאם לצורך
  4. שביעות הרצון של כוח אדם אצלנו דורגה ברמה גבוהה על פי סקר שערכנו ב-1.2024
  5. בשנת 2023 זכינו לתת שירות למעל -1500 לקוחות ב”ה לשביעות רצונם ויעידו מאות המשובים הטובים שאנחנו מקבלים, נכון להיום ציון השירות שלנו עומד על 3.88 מתוך 4.
  6. הצלחנו לחבר ספקים נוספים אלינו, קיבלנו שירות מקרוב ל-1000 ספקים!
  7. תרמנו לעשרות גופים ובנוסף זכינו גם לתרום זמן ואנרגיה והשתתפנו בפעילויות שונות התומכות ומסייעות לקבוצות שונות בעם

רצים למרחקים ארוכים

זהו לא רק סיכום של הגעה ליעדים ועמידה במספרים אמפיריים שנקבעו להגעה בפרק זמן מחזורי אשר תואם שנת מס.

לפי תורת המשחקים, קיימים שני סוגי משחק:

משחק מוגדר בזמן – משחק שבו כלים נתונים וכללים קבועים וזמן מוגדר

משחק אין סופי – שאין לו זמן התחלה וזמן סיום, אין שם מנצחים והמטרה היחידה היא להישאר במשחק כמה שניתן  ולהנות מהתהליך.

אין מנצחים ומפסידים בחברות ובחיי נישואין, ואין מנצחים גם בעסקים, כי אין סוף ואין קו הגמר.

בשנות ה – 80-90  זו הייתה התיאוריה הרווחת. היא טוענת שהמרכז והמהות של עסק, זה טובת מחזיקי המפתחות.

השיטה כללה הרס של שיתוף פעולה ואיכות חיים של העובדים, בכדי להגדיל רווח עכשווי.

נקבעו יעדים ואז האשימו את העובדים בכישלון ויש עילה לפטר אותם כי בתאריך מסוים הם לא הגיעו ליעד המספרי.

זהו סטנדרט נמוך ביותר שיש לעסק, הרי מעבר להגעה למספר יש אתיקה ופרמטרים נוספים של עשיה וקידום.

ההבנה שלנו זה שאנחנו במשחק כדי להיות פה תמיד, והמהלכים שאנחנו נוקטים כחברה כדי להיות פה ללא תאריך תפוגה, זה לא רק להיות גדול או הכי טוב במספרים.

בזמנים ומאפיינים שאנחנו בחרנו, אנחנו בונים עסק שבו העובדים ירגישו שיש להם משמעות, שירגישו אימון במערכת, מקום שמאפשר להרגיש בנוח לכל עובד לפנות לעזרה, לשתף בטעות שעשה ללא פחד, מקום שאנשים מקבלים תגמול הולם על ההשתתפות במאמץ ובעשיה.

מקום שיאפשר לעובדים להוביל בתחום אחריותם, מקום שבו העובדים יעדיפו להישאר ולעבוד גם אם יקבלו הצעה טובה יותר ממקום אחר.

אנחנו מסתכלים על המתחרים במבט אחר מהמקובל, לא מחפשים בכל הזדמנות  לנצח אותם ולהוריד אותם מהשוק, אלא קודם כל לראות איפה יש אפשרות לחיבור ויצירת שיתופי פעולה ושת”פ לטובת הגדלת הפעילות ושיפור השירות ללקוחות שלנו.

חשוב להבין…לחץ במשחק מוגדר הוא גבוה יותר מלחץ של משחק ללא סוף.

דוגמאות לא חסר…

  • אמזון לא הגיעה מהדפסה, טסלה לא הומצאה על ידי חברות רכב, חברות סרטים לא המציאו את נטפליקס, אעפ”י שהם היו מכניסים 12% מאיחורים בהחזרת הסרטים.
  • אמזון, נטפליקס וחברות רכב נוצחו על ידי חדשנות ושינוי שהגיע מחוץ לעסק שלהם, בגלל בעיות של קביעות לתוך כללים נתונים אשר הוכיחו כמשתלמים ביותר בעבר.
  • קודאק לא הצליח לעשות שינוי למרות שהוא המציא את המצלמה דיגיטלית, אבל מכר רק את הפטנט.

זה ההבדל בין אם אתה ממצה את הרווח כאן ועכשיו או שאתה משחק במשחק ללא גבולות.

אנחנו לא חושבים שאנחנו הכי טובים ושהגענו למקסימום במשהו, אנחנו תמיד בכוונת צמיחה, גדילה ושיפור.

וזה לא אידיאליזם משונה, זה איך שבנוי העולם, כמו כוח הכבידה, זה כוח ועוצמה שקיים איתנו תמיד ואנחנו אמורים להתאים את עצמנו אליו.

אני מאחל שתהיה לכולנו המשך שנה מוצלחת, שנה של עמידה ביעדים, השגת המטרות העומדות לנגד עיננו ושנצליח להיות שחקנים מעולים במשחק ארוך הטווח בו אנו פועלים.

בכל דבר ועניין תמיד לרשותכם 

דוד גלפרין- יו”ר ובעלים

050-6658490

בעל עסק! הרשם לניוזלטר ותתחיל לקבל טיפים שיחסכו לך הרבה כסף!

אפיון, עיצוב ובנייה: ROCKET

© כל הזכויות שמורות לגיל גרופ, 2017