בנדל''ן כמו בנדל''ן לא ניתן לחזות את העתיד ומעטים המומחים שיודעים להריח באמת הזדמנויות אמיתיות. כאלה הם מומחי הנדל''ן של 'איה' שיודעים לאתר את עסקאות הנדל''ו הטובות ביותר, לא בנגב ולא בגליל, אלא במרכז הארץ ובמחירים שמכירים רק בפריפריה. האתגר בקמפיין המכירות שלהם הוא לשכנע את הציבור שיש חיה כזו: הזדמנות נדל''נית במרכז, במחירי פריפריה. המסרים הפרסומיים דיברו שוב ושוב על הטיימינג המיוחד של עסקאות הנדל''ן של איה המורכבות מהשילוב של זמן ומקום.