לכאורה לא קל לשווק מותג איכותי, המקפיד על ייצור מושלם בלא עיגול פינות, לציבור שברובו מעדיף את היתרן של הזול. אך ממחקר עומק שביצע צוות האסטרטגיה של גיל בקרב נשים חרדיות מחוגים שונים וממעמדות כלכליים שונים כדי לבדוק את העדפותיהן הצרכניות בתחום המטבחים, עלה כי מרבית הנשים העדיפו איכות וגימור במטבח על פני מחיר זול. על נתונים אלה ועל אחרים התבסס קמפיין המיתוג מחדש של 'מטבחי מרום' שפנה בעיקר לנשים והדגיש את העבודה האיכותית ואת היכולת לקלוע בדיוק לטעם של כל לקוח/ה ולקוח/ה, מיומנות חשובה שאינה קלה ליישום.