אין הרבה מותגים שהצליחו לעגל את הריבוע ולשלב בין איכות למחיר. אחד מהם הוא רהיטי עילית, חנות הרהיטים המוכרת והמובילה בעיר מודיעין עילית. זה קרה לאחר שינוי אסטרטגיה והתאמה של תמחור המוצרים למצב הסוציואקונומי של העיר. קמפיין המיתוג מחדש הגיע בתזמון מושלם של הרחבת החנות. הסלוגן שליווה את הקמפיין: אנחנו מתרחבים והמחירים מצטמצמים. האתגר היה לשכנע את הציבור שאין סתירה בין רהיטי איכות למחירים נמוכים. עליית המכירות ותנועת הקונים הגדולה בחנות המתחדשת, מעידות שההימור האסטרטגי היה מוצלח!