איך עושים פרסום?

יצירתיות היא להיות מקוריים גם כשהיצירתיות נגמרת.

תוכנית שיווק ופרסום

לפרסום גיל מערך גדול של שיווק, פרסום, מיתוג יח”צ וקד”מ במגזר החרדי, הכולל עבודת ניתוח שוק,
בחירת קהל יעד, אסטרטגיה,קריאטיב, עיצוב, וכן בניית תמהיל מדיה מדויק ורכישת מדיה.  

יעוץ פרסומי

ייעוץ הניתן לאחר קביעת המטרות העסקיות של העסק ותכנון האסטרטגי הכללית של החברה. הייעוץ כולל בנייה של קמפיין פרסומי על כל שלביו.

פלנינג

מחקר אודות מצב העסק ומיצוב החברה או המוצר, כולל בדיקת יתרונות, חסרונות, איומים והזדמנויות.

מיתוג

כולל שם, לוגו, סלוגן שפה פרסומית מוצרי מיתוג- ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, שילוט. מוצרים תומכי מכירה- פולדר, מיניסייט, פרוספקט, מצגת, רולאפ.

קריאטיב

רעיונות קריאטיביים לקמפיין, ע”פ האסטרטגיה שנקבעה בתחילת הדרך, לאחר המחקר.

עיצוב

עיצוב חומרים שונים, החל מבניית שפה פרסומית, הכוללת בניית לוגו, צבעי מותג, גריד קבוע וכלה בעיצוב מתקדם לניירת משרדית, שילוט, פרוספקטים, ברושורים, חוברות, מודעות לעיתונים, כולל התאמה מקצועית של החומרים הגרפיים למדיה המודפסת.

מדיה

בניית תמהילי מדיה ופילוח קהל יעד, רכישת מדיה עבור הלקוח, המבוססת על ידע והיכרות מעמיקה עם כל סוגי המדיה, כולל יתרונות וחסרונות של כל מדיה, ניצול שטח פרסום ותמהיל המדיה המומלץ.

יח"צ

פעילות תקשורתית במטרה להשפיע על דעת הקהל, כולל כתיבה שיווקית שוטפת.

פעילויות קד"מ

הפצת חומר ע”י דיילים, פעילויות בנקודות מכירה , שינוע רכבים ומערכות כריזה, ועוד.

.