בעולם עסקי שמשתנה במהירות, ישנן חברות שלא רק מסתגלות – הן מובילות את השינוי. גיל גרופ היא אחת מהן.
2024 לא הייתה שנה פשוטה לאף אחד מאיתנו. כולנו התמודדנו עם אתגרים – במדינה, בענף ובחיים האישיים. אולם, אנחנו בגיל גרופ הוכחנו שצמיחה יכולה לקרות גם בתקופות מאתגרות. היא אינה רק מספרים בדו”ח כספי – היא תוצאה ישירה של השקעה באנשים, בחדשנות ובקשרים אמיתיים. עם גידול של 600 לקוחות חדשים, הרחבת הצוות בעשרות עובדים מוכשרים ושיפור דרמטי בשביעות רצון הלקוחות ל-3.8 מתוך 4, אנחנו לא רק מסכמים שנה – אנחנו מגדירים מחדש את הסטנדרטים בענף.
מהם הסודות שהובילו להצלחה זו? כיצד הפכנו אתגרים להזדמנויות? ומה המהלכים האסטרטגיים שיובילו אותנו לשיאים חדשים ב-2025?
הצטרפו אלינו למסע מרתק של צמיחה וחדשנות, ותגלו איך גם אתם יכולים להיות חלק מההצלחה הבאה שלנו.
.גיל גרופ והסיפורים שמאחורי ההצלחה
המספרים מספרים סיפור מרשים: גידול משמעותי בלקוחות, עלייה בהכנסות, והמספר שאנחנו הכי גאים בו – 96.4% מהעובדים שלנו מרגישים חלק ממשפחה עסקית תומכת ואכפתית. אבל בואו נדבר על הסיפורים האמיתיים, אלה שמלמדים אותנו על ההצלחה.
זוכרים את Wix? לפני שהפכה לענקית טכנולוגיה ישראלית, היא הייתה רק חבורה קטנה של אנשים עם חלום גדול – לתת לכל אחד את היכולת ליצור אתר אינטרנט מקצועי ללא שורת קוד אחת. הם נתקלו בקשיים, כמעט קרסו כלכלית. אבל מה שהציל אותם לא היה רק שינוי במודל העסקי שלהם, אלא האמון שהם נתנו בעובדים שלהם.
אני זוכר סיפור על אחד המפתחים ב-Wix שהציע רעיון שנראה בלתי אפשרי – לאפשר לגרור ולהניח אלמנטים מתקדמים באתר. המנהלים שלו לא סגרו את הדלת, הם אמרו: “יש לך שבוע, תראה מה אתה יכול לעשות.” התוצאה? הפיצ’ר הזה הפך לאחד המאפיינים המזוהים ביותר עם המותג. זה קרה כי מישהו האמין שאפשר.
וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בגיל גרופ. אנחנו מאמינים בעובדים שלנו, נותנים להם במה לחדש, לנסות, ולפעמים גם לטעות. כי ככה צומחים.
או קחו את אמזון. בעוד חברות רבות מדברות על שירות לקוחות, אמזון הפכה את זה לאובססיה. ג’ף בזוס לא רק דיבר, הוא עשה. באחד הכנסים הפנימיים, הוא פשוט עמד על הבמה ואמר לעובדים: “מהיום, כל אחד מכם יכול להחזיר ללקוח עד 50$ בלי לשאול אף אחד.” התגובה הייתה תדהמה. “אבל אם הם ינצלו את זה?” שאל מנהל. בזוס ענה: “כמה לקוחות מרוצים זה ייצר לעומת כמה כסף נפסיד? המתמטיקה פשוטה.”
כשלקוח שלנו פנה אלינו לאחרונה עם בעיה דחופה בערב שבת, הנציג שלנו לא חיכה לאישור ממנהל. הוא פשוט טיפל בזה. זה עלה לנו שעות נוספות, אבל הרווחנו לקוח לכל החיים. זה הדי.אן.איי שלנו – עשייה אמיתית מעבר למילים.
לקראת 2025 – החזון שלנו הופך למציאות
אז מה מביאה לנו 2025? אנחנו לא מסתפקים בתוכניות על הנייר. אנחנו כבר עובדים על יוזמות שיטביעו חותם:
אנחנו כבר בשלבים מתקדמים של בניית מערך שירות חדש, שמשלב טכנולוגיה חדשנית עם נגיעה אנושית. כי בסופו של יום, לא משנה כמה מתקדמת התוכנה, אנשים עדיין רוצים לדבר עם אנשים.
הצוות שלנו מתכנן תוכנית פיתוח מנהלים שלא נראתה כמותה – לא עוד הרצאות משעממות, אלא חניכה אישית מהמובילים בתעשייה, פרויקטים מעשיים, והזדמנות אמיתית להוביל שינוי.
ובתחום חוויית הלקוח? אנחנו שואפים למושלמות. הציון 3.8 מתוך 4 מרשים, אבל אנחנו רוצים יותר. כל מחלקה בחברה תקבל הכשרה בהבנת הלקוח, כי שירות מעולה איננו תפקיד של מחלקה אחת – זו האחריות של כולנו.
סימון סינק, אמר פעם: “כשאנשים מרגישים בטוחים, הם יוצרים, מובילים ומשנים את המשחק.” זה בדיוק מה שאנחנו מאפשרים כאן בגיל גרופ – סביבה בטוחה ליצור, להוביל ולשנות.
אז תודה לכם – לקוחות, ספקים ועובדים – על שנה מדהימה. בזכותכם ובשבילכם אנחנו כאן. ואם יש לכם רעיונות, שאלות או הצעות לשיתופי פעולה – הדלת שלנו תמיד פתוחה. כי ההצלחה הבאה שלכם היא ההצלחה שלנו.
שנה טובה ומוצלחת לכולנו!
שלכם לכל דבר ועניין
דוד גלפרין
050-665-8490