אימפריה של הצלחה משותפת 

לפני שבועיים,  יצאנו יחד צוות הגברים של החברה, ליום גיבוש מהנה, שכלל בתוכו משחק פיינטבול סוער, נהיגה חווייתית בין כרמים למול נוף הרים מרהיב, משחקי חברה מרתקים, אוכל טוב ובריכה מרעננת. היום היה מהנה במיוחד ואפשר לנו להעמיק את ההיכרות בינינו, לחשוף את דינמיקות הקבוצה והיחידים שבה. 

 

כמו בכל דבר טוב שאנו חווים בחיים, כדאי ללמוד ולהפיק ממנו תובנות ולמידה כצוות וכיחידים. הנה כמה תובנות שגיבשתי ואשמח לשתף אתכם:

 

זמנים וחשיבות ההשתתפות:

    • ראינו מי הגיע בזמן ומי פחות, למי היה חשוב להשתתף ומי חתר לנצח.
    • חלק מהאנשים השקיעו יותר במילים, חלקם באסטרטגיה ותכנון, ואחרים בביצוע תוך כדי תחכום.

 

אסטרטגיה ותכנון:

    • נוכחנו בחשיבות האסטרטגיה כשחלק מהמשתתפים הצליחו לצמצם את זמן הפעולה בחצי.
    • למדנו שאפילו אסטרטגיה מצוינת יכולה להשתנות במפתיע, כפי שאמר מייקל טייסון: “אסטרטגיה טובה עד שאתה חוטף מכה לפנים”.

 

סוגי אנשים ודרכי פעולה:

ראינו שיש אנשים שמעדיפים לדבר וכאלה שמעדיפים לפעול. חלקם דבקים בכללים, אחרים רואים בהם המלצה בלבד. היו את אלה שמגיעים ראשונים להתאסף ואחרים שזקוקים להזמנה אישית.

 

כמה חשוב להיות קרוב לצלחת:

למדנו כמה חשוב להיות קרוב לצלחת, כי אנשים שהיו קרובים למוקד העניינים זכו להנות מוקדם יותר מהאחרים. יש מי שאוכל עכשיו ויש מי שכבר סיים את הטעימות.

 

רצון ונחישות:

 ראינו רצון ונחישות לנצח, גם אם לא כל היכולות היו בשיאן. חלק מהמשתתפים הפגינו יכולות יוצאות דופן במשחקי שולחן ועודדו אחרים לנסות.

 

עבודת צוות ותכונות אופי חיוביות:

הדבר החשוב ביותר שלמדנו היה עבודת צוות.

הקבוצה התגלתה כחזקה, עם אנשים שמכבדים אחד את השני, שמחים, אנרגטיים ומפרגנים. ראינו המון עזרה הדדית ועניין בלחוות חוויות יחד.

הבנו שחיבור אמיתי מתבסס על תכונות אופי חיוביות, ואנשים טובים ידעו להסתדר אחד עם השני, גם אם הם בגילאים שונים ותפקידים שונים.

כל המשתתפים פעלו בשמחה ובחיוך, וזה תרם להצלחה המשותפת שלנו.

 

אני רוצה לציין כמה תכונות אופי חיוביות שהתגלו בין אנשי הצוות והן קריטיות ומשמעותיות להצלחת החברה, הרבה מהן גם צוינו במהלך ההיסטוריה על ידי הוגי דעות ופרופסורים שונים ובחרתי לצטט כמה מהם:

נחישות והתמדה: כפי שאמר ווינסטון צ’רצ’יל: “הצלחה היא לעבור מכישלון לכישלון מבלי לאבד את ההתלהבות.” הנחישות לעמוד מול קשיים ולהמשיך לנסות היא קריטית להצלחה.

 

תקשורת אפקטיבית: סטיב ג’ובס דיבר על החשיבות של תקשורת ברורה ואפקטיבית. “החדשנות אינה מגיעה רק מטכנולוגיה, אלא משילוב של אנשים שמבינים את הקשר בין טכנולוגיה ואנשים.”

 

שיתוף פעולה: ג’ון סי מקסוול אמר: “אנשים שקשה לעבוד איתם לעולם לא יהיו מצליחים לאורך זמן” עבודת צוות ושיתוף פעולה, יוצרים סביבה שבה כולם יכולים להצליח.

 

גמישות ויכולת הסתגלות: כפי שאמר דרווין, “לא החזק ביותר שורד, ולא האינטליגנט ביותר, אלא זה שמסתגל לשינויים בצורה הטובה ביותר.” היכולת להסתגל לשינויים בסביבה העסקית היא חיונית.

 

אחריות ומחויבות: אלברט איינשטיין אמר: “דוגמה אישית אינה רק הדרך הטובה ביותר להשפיע, אלא הדרך היחידה.” אחריות ומחויבות כלפי העבודה והצוות משרים תחושת ביטחון ואמון.

 

לסיכום:

אני רוצה להודות לכל אחד מאנשים הצוות שלי שבחר להגיע ולהשתתף. 

כל אחד תרם את תרומתו הייחודית להצלחת הכלל.

אני מרוגש ושמח מאוד לראות איזה אנשים נמצאים בקבוצה שלנו.

אני בטוח בהמשך הצלחתנו והובלתנו בשוק השיווק 360 מעלות, עם התמחות במגזר החרדי.

תודה מיוחדת לשושי, מנכ”לית החברה, על הניהול המוצלח והיכולת להוביל חברה רווחית שמאפשרת פעילויות כאלה מבחינה תקציבית.

תודה לבורא עולם על הזכות לחוות חוויה כזו.

תודה למארגן המוכשר אבינועם על יום של חוויה ולמידה. 

 

תודה לכם שהקדשתם מזמנכם! אני מקווה  שהחכמתם ולמדתם ולקחתם איתכם את המסרים הנכונים שיובילו אתכם להצלחה. 

 

בכל דבר ועניין תמיד לרשותכם 

דוד גלפרין- יו”ר ובעלים

050-6658490