כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק שלכם ולהגדיל מכירות, ניתן כבר עכשיו לזהות פוטנציאל עצום הטמון דווקא במציאות הנוכחית עכשיו יותר מתמיד!

חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון הנייד, במחשב, בתיבת הדואר האלקטרונית, וכל הסביבה שלך כנראה מדברת על זה.

אבל הרבה יותר מההיבט הבריאותי של הנגיף עצמו, מעניין מה קרה בעקבות התגובות אליו: שוק המניות נפל, מדינות שלמות מסוגרות ונעולות, אירועי פנאי בוטלו כליל, ומיליוני ילדים יושבים בבית ולא הולכים לבית הספר. בארצות הברית ובאירופה, הפאניקה שנוצרה בשל עליית שיעור הנדבקים בנגיף הביאה להתנפלות על חנויות, כך שאפילו מדפי נייר הטואלט ריקים. התעריף על בקבוקון לחיטוי ידיים עומד על פי עשרה ממחירו הקמעונאי בימים כתיקונם.

חלק משמעותי מההתנהגויות הללו מונעות על ידי רגש אחד בסיסי: פחד. פחד הוא רגש טבעי המסמן איום פוטנציאלי לביטחונכם הפיזי או הרגשי. אלא שפחד שאינו מתבסס על עובדות מוצקות – מוביל להתנהגויות שליליות ולקבלת החלטות לקויה.

אז איך נוכל להימנע מקבלת החלטות על בסיס פחד? או גרוע מכך, לחיות באופן תמידי במצב של פחד?